Teknisk. Juli 2011
massakre i Norge
Ondskab.
jeg har ondt i ryggen
kaffen er kold
jeg er syg
det regner – det er sommer
det koldt trist og gråt og juli !
jeg er og sidder på røven
jeg er teknisk insolvent, har jeg fået fortalt
så jeg er på røven nu sådan rent teknisk..
jeg ku’ tude hvis jeg kunne,
men teknisk er tårer ikke guld
så hvorfor tude ?
jeg har en iPhone og en mac
jeg burde være lykkelig
jeg har et netværk
jeg har facebook
jeg er Claus
jeg er 39 år
Claus er i et forhold til Line
Claus er interesseret i sig selv – og kvinder
status pt.
melankolien dyrkes som tomatplanterne i den sydvendte vindueskarm.
Ondskab.
massakre i Norge
en nordmand dræber næsten 100 landsmænd
grusomt men nødvendigt
siger han !
verden er ond
mennesket er ond
teknisk ond .
Skriv din kommentar her: